CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Label

Selasa, 25 September 2012

Selamat Datang ke Blog Saya

Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia. Selamat Datang ke blog saya yang tidak seberapa canggih ini. Al-maklum lah budak baru belajar, jadi sudi-sudi la memberi pendapat korang macam mana nak bagi blog saya ni menarik ye...terima kasih ;)

8 ulasan:

Unknown berkata...

selamat berblog cekguu...............

Rosmayanty Rosly ( D20112052969 ) berkata...

tahniah cikgu blog cikgu sgt menarik boleh tambah content yang lebih menarik. semoga berjaya..sekiranya cikgu ingin tambah baik lagi blog cikgu bolehlah pergi ke link http://teknikbuatblog.com di situ dia akan tunjuk satu persatu. maaf ini sekadar ingin berkongsi ilmu..sya belajar dari link tersebut..chaiyok2 keep fighting!!

Unknown berkata...

terima kasih kerana sudi memberi pandangan...insyaAlllah akan saya ikut pandangan cikgu itu....

Tanpa Nama berkata...

Tahniah dapat menghasilkan blog sendiri untuk prasekolah. Diharapkan para blogger dapat memberi idea yang bernas dan komen yang menarik bagi memantapkan lagi blog ini. Penghasilan blog yang baik ini boleh dibuat penambahbaikan dari masa ke semasa agar lebih menarik dan disisipkan dengan input-input yang berguna sesuai dikongsi bersama terutama warga pendidik. Blog ini boleh dijadikan sumber rujukan kepada semua jika terdapat pelbagai input yang amat berguna kepada semua.

lisa berkata...

Penghasilan blog dapat memperkenalkan sesuatu yang kita ingin perkenalkan terutama bidang pendidikan. Kebanyakan orang melayari blog kerana mencari sesuatu maklumat yang sesuai untuk bahan kajian mereka agar dapat dipelbagaikan. Justeru itu, blog sesuai dijadikan sumber rujukan. Blog perlu sentiasa di kemaskini agar kecairan maklumat tidak akan berlaku dan sentiasa dirujuk oleh para blogger.

siti nur hafizah berkata...

i ske tgk blog ni.... cantik... tp perlu banyak information lagi k... watever fun mmg cantik... sy bg 8/10 bintang

baktiar berkata...

boleh tahan sentiasa tambah info yg terkini dan menarik yea..

rohasmidar berkata...

sarah..banyakkan lembaran kerja untuk setiap tunjang..leh print..heheheh